Xymon Mailing List Archive search

benoit Vanderbeck is niet op kantoor

1 message in this thread

list Benoit Vanderbeck · Mon, 21 Nov 2005 07:34:47 +0100 ·
I will be out of the office starting  21/11/2005 and will not return until
28/11/2005.

Ik ben niet op het kantoor. Voor dringende zaken ivm het systeembeheer van
het Fonds kan u een mail sturen naar user-49ab906c2597@xymon.invalid.
Benoit