Xymon Mailing List Archive search

AIX 5.2 & hobbit 4.2.0: build problem

list Iye
Thu, 22 Nov 2007 12:18:34 +0100
Message-Id: <user-0b28e9bad750@xymon.invalid>

Hi Daniel,

thanks for the suggestion.
The problem is solved. It was the missing HTTPDGID.

Best regards,
cipaera

-- 
Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger gehört?
Der kann`s mit allen: http://www.gmx.net/de/go/multimessenger