AIX 5.2 & hobbit 4.2.0: build problem
Hi Daniel, thanks for the suggestion. The problem is solved. It was the missing HTTPDGID. Best regards, cipaera -- Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger gehört? Der kann`s mit allen: http://www.gmx.net/de/go/multimessenger