Xymon Mailing List Archive search

Is there a windows client besides BBWin ?

list Klaas Eenkhoorn
Fri, 8 Apr 2011 13:47:08 +0200
Message-Id: <user-a2349f11ca64@xymon.invalid>

Dear All,
 
Is there a client for xymon 4.3.0 besides BBWin 0.12?
 

Met vriendelijke groet,

 
Klaas D. Eenkhoorn

Senior Beheerder UNIX


vts Politie Nederland   VG - Noord Oost

Hanzelaan 95, gebouw 45, 8017 JE Zwolle

Doorkiesnummer: 038-4976326

Mobiel: 06-27035452

 
Helpen Nederland veiliger te maken

(c) [2008] vts Politie Nederland, all rights reserved.


-------------------------Disclaimer-------------------------------
De informatie verzonden met dit e-mailbericht (en bijlagen) is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en zij die van de geadresseerde(n) toestemming kregen dit bericht te lezen. Gebruik door anderen dan geadresseerde(n) is verboden. De informatie in dit e-mailbericht (en bijlagen) kan vertrouwelijk van aard zijn en kan binnen het bereik vallen van een geheimhoudingsplicht en een verschoningsrecht.